Monday, February 11, 2013

Hold It For A Sec!

Assalamualaikum.
Nama saya Aina Syafiqah Binti Razli.
Saya berumur 20 tahun dan 7 hari.
Saya ......

Just hold it for a sec.
I'm 20 now..
Phew. It's been a long journey for me and I still have a lot to go through.

20 tahun aku dah hidup.
Ada naik turunnya perjalanan hidup aku ni.
Tapi aku masih berjaya mengharunginya hingga ke saat ini.

Dan mereka-mereka ini lah yang membuatkan saya berpeluang untuk hidup selama 20 tahun ni.


`
Of course la family aku n buah hati pengarang jantung aku.

Not to forget all the people that give colour to my life.







(Banyak sebenarnya gambar yang aku nak upload, tapi tak terlarat aku nak upload semuanya..Maaf sekiranya ada yang terasa sebab gambar tiada.)

Aku bukan seperti diri aku sekarang ni tanpa mereka di dalamnya.
Yeah my life evolve around them. And they just rock my world. 

Aku bersyukur sangat-sangat sebab Allah masih beri aku kesempatan untuk terus hidup sampai saat ni. But my biggest regret is that I waste a large part of it. Buat perkara yang tak berfaedah dan still upsetting my parent most of the time.

Untuk masa-masa yang akan mendatang ni, aku berharap sangat aku dapat improve hidup aku, dalam semua aspek.

Being a good child to my parent.
Being a good student.
Being a good friend.
Dan yang paling penting aku nak jadi hamba yang lebih baik pada setiap hari untuk Dia.

Insyaallah.
Doakan aku ye. ^_^

No comments:

Post a Comment