Friday, June 29, 2012

Am I A Good Listener?

Aku tak pernah menganggap diri aku sebagai seorang pendengar yang baik.Selalunya aku yang banyak cakap dan orang lain hanya mendengar.Tapi kadang-kadang aku perasan orang akan datang kat aku dan meluahkan apa yang terbuka di hati diorang( cewah,ayat tak boleh blah.)Sampai ada yang menangis.Itu boleh tahan lagi, ni ada yang ugut nak bunuh diri. Dah dua orang mengadu kat aku cakap nak bunuh diri.Bila keadaan dah jadi rumit macam ni, aku mula tak tahu nak buat apa.Aku terpikir yang aku bukanlah seorang pendengar yang baik sebab aku tak boleh nak handle situasi macam ni.

Tapi aku suka bila orang datang kat aku dan luahkan perasaan diorang. Diorang buat aku rasa macam  dihargai. Terima kasih sebab percayakan aku dan maaf kalau aku tak membantu apa-apa.


You have my shoulders to cry on.
I'm here for you.

No comments:

Post a Comment