Saturday, April 30, 2011

Mak Saya Nak Kahwin....

Pagi tadi aku gi kenduri kahwin sepupu aku kat kl...
dia tua dari aku 2 tahun je kot,dah kawen..abang2 n kakak dia ada je yang belum kahwin lagi..langkah bendul..
tengok dia kat atas pelamin tu buat aku rasa macam nak kahwin cepat..
huhuhu..nasib baik la aku x de calon laki lagi...kalau x memang aku dah suruh dia jumpa mak bapak aku dah..
sepupu aku tu,lepas ni agaknya duk sabah la ikut laki dia..x dapat la nak jumpa dia..oleh kerana abah aku ni ada ramai adik beradik, maka ramai la sepupu2 aku ni...kebanyakannya dah besar n aku x rapat pun dengan diorang.. ada yang aku x ingat nama pun.. ramai sangat..sebab tu belah abah aku ni, aku paling rapat dengan sepupu aku yang dah kahwin tu la.
tapi yang bestnya tadi bila tengok sepupu aku ngan laki dia tu naik pelamin. laki dia duduk je atas pelamin mata dah berair, nak nangis..aku nak tergelak pun ada. tapi bila tengok mak sedara aku(mak kepada sepupu aku tu) merenjis diorang, sepupu aku tu nak nangis dah. time tu aku terasa la sedih nya.

esok ada lagi kenduri kahwin,abang sedara belah bapak aku gak,tapi kat sini je..
haish..jealous pulak aku tengok orang kahwin ni..sabar aina..lama lagi ko nak kahwin...

2 comments:

  1. haha.. great story, keep it up! stay writing! and dont forget hit me back! -WMB-

    ReplyDelete
  2. erk..thanks for reading my blog...^^...

    ReplyDelete