Wednesday, March 2, 2011

Jom Merempit!!!

Semalam aku gagal dalam misi pencarian kerja,walaupun sebenarnya aku tanya satu kedai je.huhuhu.. Itu pun dia suruh aku tido kat kedai tu. Apa kejadahnya aku nak tido kat situ. Jarak antara kedai tu ngan rumah aku bukannya jauh. Aku jalan kaki balik dari sekolah lagi jauh. Terus x jadi nak mintak keje dah.

Tapi semalam tiba2 teringatkan Fatin Fariha,terus mesej dia tanya dia dah keje ke belum. Katanya belum sebab dia nak selesaikan hal lesen dia dulu. Lantas terus aku lamar dia untuk jadi peneman aku hari ni nak cari kerja kat saujana utama. Dia terima. YESSS!!!

Yang menjadi kerisauan aku hari ni dapat ke aku nak cari kerja yang menepati kriteria yang mak aku nak. Mak aku x kesah aku nak keje apa pun, satu jer dia mintak jangan balik malam. haish. Harap jumpa la.

Apa pun hari ni aku nak merempit puas2. Sejak dah dapat lesen ni, susah benor aku nak lekat kat umah. Kejap nak pegi kedai la, pastu nanti nak gi klinik la, nak gi pasaraya Best la. Rasanya pak guard tu pun dah muak tengok muka aku dua tiga kali ulang alik depan dia.Harap2 motor aku x wat hal plak masa berhenti kat traffic light. Selalu je mati. Geram aku... Ni yg nak mintak belikan kete ni...

No comments:

Post a Comment