Thursday, September 16, 2010

sabarkan aku...

sabarkan aku..
aku x mahu memberontak..
sudah lama aku tahan semua ini dan aku mengaku ni semua salah aku..
telah aku cuba untuk berubah..mungkin usaha aku x cukup kuat untuk mengubah nasib aku..

ingatkan aku untuk bersabar..
pernah aku terpikir untuk lakukan benda yang diluar jangkauan minda waras.
tapi aku takut untuk melakukannya sebab aku tahu benda tu salah..

tenangkan aku dikala aku sedang marah...
aku perlukan segala kekuatan untuk teruskan hidup ini..
aku ni hanya manusia yang lemah selemahnya..
aku x mampu berdiri sendiri..
aku sentiasa perlukan pertolongan...

tapi sampai bila aku mampu bersabar?
tidak selamanya mereka akan berada disisi aku untuk membantu..
satu hari nanti pasti mereka akan tinggalkan aku keseorangan untuk mengharungi hidup aku ni..
mungkin pada masa tu aku akan lakukan benda yang aku x mampu nak lakukan sekarang...

No comments:

Post a Comment